رویدادها آرشیو خبر ها
پاراتیچی از شرایط یووه و شایعات می گوید

پاراتیچی از شرایط یووه و شایعات می گوید

یوونتوس چهارنشبه شب در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت و فابیو پاراتیچی در استانه این دیدار حساس در گفت و گویی به سوالاتی در خصوص شرایط یووه و حتی شایعات نقل و انتقالات بانوی پیر پاسخ داد.

 

ما اماده هستیم، در فرم ایده الی قرار گرفته ایم و چهارشنبه منتظریم تا ببینیم آنها در چه شرایطی قرار دارند. دو دیدار مهم و سختی خواهند بود، باید منتظر بمانند تا ارزش یووه در اروپا را ببینند. در چهار سال اخیر دو فینال را تجربه کردیم و یووه نشان داد که در لیگ قهرمانان چه ارزش و چه قدرتی دارد و در سطح بالایی قرار گرفته.

 

پاراتیچی نیز مانند الگری و ندود تاکید کرد که حساسیت خاصی برای لیگ قهرمانان در یووه نیست:

 

حساسیتی وجود ندارد، این یک هدف یک حس و شاید شرایطی ست که یووه به دنبال رسیدن به ان است، یووه می خواهد برای تمام رقابت ها و جام ها مبارزه کند، این هدف باشگاه ست، یووه تلاش می کند همیشه قهرمان شود. برای رسیدن به این هدف باید تلاش کرد و البته به کمی هم شانس نیاز هست. ما طی نه سال اخیر برنامه هایی که در نظر داشتیم را پیش بردیم، با الگری همیشه در لیگ قهرمانان موفق ظاهر شدیم، هر سال تلاش می کنیم تیم بهتر و قدرتمندتری را تشکیل دهیم. و تنها در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال و بارسا شکست خوردیم.

 

ایکاری

 

باید تاکید کنم که شرایط عجیب و یا حتی ناراحت کننده ای نیست، بین مدیران هیچ ارتباطی در این زمینه نبوده. مانند هر بازیکن دیگری نام اش در بازار نقل و انتقالات مطرح شد. در ماه فوریه هستیم و او بازیکن اینتر است و ما باید به بازی های مهمی که پیش رو داریم فکر کنیم.

 

صلاح و امپاپه

 

در حال حاضر صحبت در خصوص نقل و انتقالات هیچ اهمیتی ندارد، این شایعاتی ست که مطرح میشود، همین طور که گفتم در ماه فوریه هستیم و حقیقت در ماه ژوئن روی می دهد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست، تنها مطمئن هستیم که رمزی بازیکن یوونتوس خواهد بود.

 

جوانان اینده ساز

 

نام بازیکنانی مطرح میشود، بازیکنان خوب و اماده هستند اما برای شناخت انها نیاز به رقابتی بزرگ هست. این بازیکنان تقریبا نام شان برای همه تیم ها مطرح شده و تنها نام یووه مطرح نشده است. و در شرایط کنونی هیچ کدام از انها به یووه نزدیک نیستند.

 

الگری

 

برنامه ها و اهداف کاملا مشخص هستند، او نیز به دنبال پیروزی ست. در نه سال اخیر نشان دادیم که همیشه به دنبال پیروزی هستیم و مکس ما را در این راه همراهی می کند. من کاملا متقاعد شده ام که او جدا از نتیجه در لیگ قهرمانان در کنار ما خواهد ماند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: